diumenge, 29 de novembre del 2009

Coses estranyes en un lloc conegut

Realment de vegades em sobta que hi ha gent que es creu realment allò que diu. Parlava la Meritxell, una dona de 42 anys una mica bufada, parlava del cinema de Mankiewicz, del jovent sense valors, de la manca de compromís i de la falta de respecte de la idea de Catalunya.
Jo intentava animar-la i suavitzar-la, dient-li que no està tot perdut, que sota aquesta capa densa i somorta hi ha alguna cosa que es belluga (com de sota es belluguen les llavors que germinaran esclatant i donant fruit). Ella deia que havia deixat el seu company i se n'anava a viure a l'eixample dret ja que estava tipa de "machupichus", terme que ja no m'era desconegut ja que una amiga me'l va fer conèixer. (potser mirant-m'ho fredament per mi són iguals en el tarannà aquell migrat de Polònia, Perú o de la resta de les Espanyes, que no ha volgut adaptar-se a l'essència i el tarannà de Catalunya; però no per aquesta raó tampoc els he de menystenir).
I seguia explicant que si havia deixat el company, que ...
Que necessitava mig gram de cocaïna i l'endemà com nova!!! Què on podia trobar material per fer-se dues clenxes...

A partir d'ací degenerà tant que la dona va caure a terra i tot; i anava repetint: "ets molt bon tiu", "vaig anar a viure a la plana de Vic i em vaig follar a tots els homes que vaig voler"...

Sort, que el dia va acabar a les cinc del matí i em vaig desempallegar d'ella fent veure que l'acompanyava a dins de l'after (havent-hi anat una vegada ja en vaig tenir prou, i com es diu: vaig marxar a la francesa).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada