dilluns, 6 de setembre del 2010

Diuen que rectificar és de savis i per tant

agraeixo al lector tots el comentari realitzats, i donat que del cert té més coneixements que no pas jo no, corregiré amb cura les mancances. Altrament demano que m'excusin les imprecisions, que en la mesura del possible ja he rectificat.

Quan una persona com jo, que m'agrada la història m'embolico a parlar d'afers que tot i agradar-me no domino amb fluïdesa em veig abocat a haver de rectificar i reescriure tot allò que penso i lligo.
De vegades és com una espiral que no té aturador i començo a teclejar i a teclejar com si em posseís un dimoni i fins i tot al final de tot no repasso amb cura el contingut i per això aquests salts temporals de Hassan II a Hussein II, per exemple són errors de la memòria. O el paràgraf relatiu als alts del Golan he vist avui que estava desendreçat.
Atentament l'autor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada