divendres, 2 de gener del 2009

Odi a les festes col·lectives

O potser més concretament al tipus de festes multitudinàries que impliquen l'anorreament dels individus.
En les dues darreres festes ha estat present, tot i que no va amb el meu caràcter, donat que jo no em subjugo davant d'una dona i menys ho faré davant d'una substància estupefaent; però tant el jorn del Carnadal'08 i el dia de cap d'any, veus que hi ha gent que associa el consum amb la diversió...

Potser per fer judicis de valor hauria d'estar en ambdues bandes de la balança, però no, el meu cap m'ho impedeix donat que jo concebo anar de festa amb beure socialment sense cap tipus d'excés (potser la meva edat també m'ho fa viure així), ahir per exemple entre 8 amics ens vàrem veure mitja ampolla de Cerol i una ampolla de cava... Econòmicament també ens eixí bé, amb prou feines són 2€ per persona!

I allà al Bahia, em sorprengué que una colla ben jove concebia la festa i la lligava al consum d'aquesta substància. Em provocà angúnia i desídia de la societat on sóc.

Segurament els qui llegireu això em direu què sóc un carca, un pureta o moltes altres coses però considero que si la companyia s'ho val i la trobada amb els amics és bona no et cal dependre de diners, ni de cap tipus de substància...

El meu esperit de pobresa material i intel·lectual m'ho fa entendre així...
Per tota la resta bon any als quatre lectors que tinc!

1 comentari:

  1. Bon any, sr. Pocurull. Jo vaig passar lo cap d'any a Reus, punxant una miqueta de reggae. Comparteixo la seua manera de viure la festa, ja ho sap. Una abraçada.

    ResponElimina