dissabte, 17 de gener del 2009

On hi mengen dos, hi mengen tres?

Realment la vida és complexa però què hi farem si no hi ha amor, que queda?
Avui he vist la meva amiga Larissa rebent abraçades i moixaines d'altri...
Sort que per mail ja estava avisat... i per mailes llengües també.
La meva reacció, estranya: som adults, oi?
Doncs això m'ha de permetre encarar o veure que les relacions d'avui en dia no són eternes, i que hi puc trobar molts nivells resumits en tres: una cosa és amistat, l'altre amor i finalment sexe. Son capes aïllades entre sí que no es mixturen. Es poden donar totes tres en un mateix suport i potser que no es doni més que una.

Pobres de nosaltres els mortals... (el més curiós del cas és que el noi ha volgut justificar-se...) Però perquè si som adults i ells gaudeixen del seu cos, a qui han de donar explicacions? No les demanaré pas jo que no hi tinc ni veu ni vot!
Ja no em caldrà pensar més en una temporada (Crec)
PS: us dono la raó tant a vós Solà, i a una amiga que tinc esmentada al blog, la Susy...
Però seré conseqüent amb els meus temors i les meves absències.
Demà serà un altre jorn.

3 comentaris:

  1. A vore si vos curreu una calçotada pronte. Jo passo de fer plans perquè després tot déu surt per peteneres.

    ResponElimina
  2. Salut, amic!
    No estic d'acord amb això que dius que no es mixturen. El problema és, precisament, que no hi ha una frontera clara. Ets amic i, de sobte, un dia, et fan sentir enamorat o amant. Llavors et comença a córrer la sang per tot el cos i fins i tot arribes a levitar... Però no! Resulta que continues sent amic i prou.

    ResponElimina
  3. doncs que com pli ca des són les do nes...

    mare!!!

    ResponElimina