dissabte, 31 de gener del 2009

Feia temps que no havia vist tantes coses estranyes

Aquesta setmana ha estat realment de categoria.

A més a més de ser esquiu en els afers sentimentals m'expliquen que la Larissa té més pretendents que la Heidi Klum... Tots els homes perden el cap per ella i jo en canvi no! Serà que no tinc una sexualitat clarament definida?

A més a més la Raquel, a qui obligaren a entrar, ha pres com a segona residència el bar i porta els seus amics a repassar-se'ls, mentre jo miro que les copes hagin quedat ben netes.

Finalment ha estat impressionant un paio (segurament acabat de sortir de l'hotel de pijama de ratlles) s'ha acostat a la Larissa i li ha dit si volia sexe amb ell, ha marxat i posteriorment ha tornat donant-li el telèfon!
Quin dia més girat! La gent nota la primavera i jo un complex de persecució. Em sembla que tothom em mira i açò que estic afaitat i polit!
Demà serà un altre jorn de fira de la Candelera i de Pomada nocturna!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada