diumenge, 25 de gener del 2009

Ara amb els meus pensaments més ordenats

He redescobert la meva solteria més dura,
però més tranquil·la també.
Fa una setmana que sé que en té un altre i l'estranyesa m'havia superat. Els meus somnis han superat la fase de sexualitat activa amb ella ara no en tinc...
La Raquel aquella noia que varen obligar a entrar al bar per fer-li la punyeta a la Larissa, va venir a fer margeres dins del bar (segona possibilitat arrossegada per un cop de vent!) i la que ja havia quedat fora de joc fou la francesa que no m'agafa el telèfon ni tant sols m'envia mails? Estarà viva?

Després del sopar amb companys de la universitat, me n'adono que potser hi hagués hagut una possibilitat d'una història, però perquè no prengué la iniciativa?
A hores d'ara els respecto, però estic entre la ràbia i el desconcert per dues raons, ella prengué la iniciativa amb l'altre i el que considero més feridor és que vinguen a festejar dins del negoci.
I això em fa perdre el Nord.
Per això ara tinc una amiga sense cap ganes de ser res més per ella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada