dijous, 25 de desembre del 2008

Sobretaula (per mi massa) intel·lectual...

Ahir després d'un àpat senzill i ràpid, vaig haver de fer les anomenades relacions d'amistat i benvolença (com a animals gregaris que som) i vaig decidir fer allò què és necessari per al bon engranatge social...

Sí, sí, em vaig presentar a casa de tots els clients que em convidaren a fer un got per celebrar la nit de Nadal que pels barris en diuen nochebuena...

Vaig fer les diverses funcions teatrals necessàries per acontentar-los (amb l'afegitó d'una copa de cava per llar), sort que no bec!

I després d'això cap a Sants, al carrer Guadiana on m'esperaven en Jordi i l'Edu.
Quina sobretaula plena amb tot de noms estranys (com John Boswell i Kropotkin...) que només coneixien els meus dos interlocutors, àvids lectors i absorbidors de cultura, i volent fer-me entendre que de dona només se'n pot estimar una en aquesta vida: la mare.
Pel que fa a la resta són dones per compartir-hi moments, més curts o més llargs. I que quan una dona vol alguna cosa t'ho fa saber (però jo encara no he après a llegir entre línies). Donat que un d'ells és un 9 (en l'argot futbolístic), "agarraré i remataré la feina que tu no vulgues fer".

Segons en el que s'explicà a la sobretaula sobre tota la sociologia i comportament homínid, som éssers sexuals i infidels de manera que tendim a cercar la pervivència de l'espècie com amb més femelles millor i això es preveu en èpoques de crisi on es tendeix a liberalitzar el comportament per poder així subsistir (tendint cada cop més a la individualització dels especímens i a la liberalitat en tots els àmbits).

A mi, pel que veig encara em queda molt per aprendre!


2 comentaris:

  1. Home, mano, dit així pareix que mos haguem escapat d'algun puesto... Avui amb l'Otger n'hem dit de més gruixudes. Per cert, has rebut algun sms? :D

    ResponElimina
  2. Sissí, tu vés seguint els consells d'aquest parell i veuràs com acabes... X-D que jo els n'he sentida dir cada una!!!

    ResponElimina