divendres, 5 de desembre del 2008

El professor guillat

Aquesta seria la traducció aproximada d'un film de'n Jerry Lewis, còmic que em feia més agradables les sobretaules quan encara donaven films d'un surrealisme naïf a la televisió, i no catàstrofes impossibles de preveure (Inundacions, volcans, terratrèmols).

Doncs aquest sóc jo, un professor guillat (o gairebé professor) quan de cop i volta em permeten d'ensinistrar a un grup de post adolescents (o adults però molt joves) en unes petites pràctiques tutelades d'una assignatura.

Elles i ells, un magnífic alumnat que avui em suporta amb paciència i en un futur no molt llunyà seran (espero) millors persones i bons professionals.

Tot i aquesta reflexió m'agrada posar-los en entredit, fer-los dubtar, col·locar-los en cruïlles i atzucacs, fer-los pensar més enllà de la faixa d'un tema complex.

De la mateixa manera que com a persona sento predilecció d'uns alumnes per sobre d'altres però no puc assegurar que això sigui només el fet de preferir-ne un o un altre, o superi els límits de la honestedat per part meva, i les hormones m'estiguin fent una mala passada

Seguiré autoanalitzant-me

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada