dissabte, 6 de desembre del 2008

... i no sabem on anem si no sabem d'on venim...

Bonica frase de la qual no en conec l'autor (hi ha gent que m'ha dit que era Thomas Edison però no ho sé del cert), i jo en aquests moments sé on sóc, però no sé cap a on vaig ni d'on vinc.

Estic fent feina, és a dir treballant perquè a casa sempre els hem tingut com a sinònims (és el mateix treballar que fer feina) i m'agrada el que faig, gairebé totes les tardes de cara al públic amb un munt de gent que em coneix i m'aprecia, sinó fos per que el barri està en permanent procés de canvi i perquè no sé que faré quan acabi la carrera (d'obstacles).

Què en faré de la meva vida?

Senzill, però primer acabaré els meus estudis, després ja xerraré amb mi mateix davant d'un burret, i a veure cap on aniré...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada