diumenge, 14 de març del 2010

De vegades les coses no surten com un planeja...

Potser la meva ment de persona una mica "gran", conscient i previsora no ho és prou, sovint m'agrada planejar les coses fins al darrer detall possible, i per les raons que siguin m'equivoco de cap a cap, d'altres sóc impulsiu com un infant i em deixo dur per anhels i desitjos que no vull analitzar ni controlar...

Un exemple ha estat aquest cap de setmana, que havíem mig planejat amb el Jaume i l'Edu, i com es diu popularment per raons alienes a la nostra voluntat hem hagut de canviar de plans...
Però que hi farem! Un viatge a una població que només coneixia de passar-hi amb cotxe i ja fa molts anys...
L'única cosa que era al lloc era el riu, una Tortosa totalment desconeguda per mi, uns carrerons estrets i rehabilitats, amb botigues totes noves, netes i polides.

Un mercat central vora el riu amb parades de pesca salada, abadejo, planter pels horts, entrepans de abadejo amb albergínia arrebossada, un got de vi i la resta del dia per pair.

El viatge fou realment una aventura, però que en la mesura del possible intentarem que el destí final sigui València i no altre cop la ciutat de Barcelona.

PS: malgrat tot m'ha servit per avançar feina (com diuen en espanyol no hay mal que por bien no venga)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada