diumenge, 24 de maig del 2009

Jo vaig amb moto ("txucu-pa-pa-pa!)

("txucu-pa-pa-pa!), això canta en Pere Tapias, com a cançó distreta i jo com a distret podria dir que m'han portat amb moto fins a casa (ara però vaig com una moto!) no puc evitar-ho la primavera s'ha apoderat del meu entrecuix!

Aquesta nit ha estat força llarga i he acabat enfadat amb mi mateix per haver acabat al "Pigalle", sí tots els que hi havia a dins necessitem (necessitaven d'un gos pigall!).

He vist la gent més estrafolària de Barcelona, en un recinte d'uns cent cinquanta metres quadrats, on preteníem ballar i distreure'ns. Res més lluny de la realitat.

En acabat de la maleïda festa he tornat a cercar un banyador, però també res mes lluny de la realitat només agafar-lo i tancar-me a casa d'una amiga (per fer una becaina, després d'aquesta hi aniríem; fins i tot m'ha dit de dormir al seu llit!), però no, he dormit al sofà com un senyor i una femella felina voltant-me els peus (i amb una maleïda erecció que no em deixava dormir!)

En despertar-nos cadascú per la seua banda, hem fet la xerrada i hem vist un capítol de "Els joves", un sobre de l'altre però sense cap tipus de fregament (per petició expressa, ja que un va mancat i només falta que li posin la mel als llavis!).

La noia m'ha acompanyat amb moto i hem fet una petita volta per ací al barri, hem comprat el seu dinar i jo me n'he anat a casa.

Paella d'arròs dominical... I repòs mental a continuació!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada