dimarts, 31 d’agost del 2010

Més i més connexions

Aquesta manera de lligar les coses també té un culpable, en James Burk qui va fer una sèrie que fou emesa per TV3 (Televisió de Catalunya) anomenada Connexions que d'una manera amena i distreta et portava d'un lloc a un altre sense adonar-te'n que el món està connectat. Potser és la manera més ràpida i fefaent d'adonar-se'n un abans de l'existència d'Internet que el món era globalitzat i que un descobriment ací provocava una guerra allà.

Potser m'excuso en que sóc dispers (i ja fa temps que me n'he adonat) que estic fent tres coses alhora, quan estudio i tinc el cap en coses pendents no em centro en allò que hauria de ser la prioritat (estudiar i acabar la carrera) potser perquè de ben menut també em vaig responsabilitzar de fets propis i impropis, i a hores d'ara molts d'aquest els accepto potser perquè m'agrada més la idea que treballant faig alguna cosa (de la mateixa manera que una ciclostàtic; no em porta enlloc (o com dirien a Lleida, almón)
No ho se la meva ment balla a un ritme estrany i només jo en conec els topants (a hores d'ara tinc en ment que la mare i jo haurem de anar-nos-en a Perpinyà durant uns dies...
En comptes de tenir al cap les meves responsabilitats. Estic capficat, però no sé sortir-me'n.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada