dijous, 24 de febrer del 2011

No hauria de ser, però...

és cert allò que es diu que les desgràcies dels altres fan que te n'adonis de la sort que tens.

Tot això rau a partir del fet que he hagut de revisitar l'Hospitalet, perquè havia quedat amb un arrendatari del meu pare; que tenia originàriament la intenció d'abandonar l'immoble que ocupava.
En sortir per la línia blava he visitat primer de tot a un amic/conegut que és un  home "lleg funcional", és a dir coneix ambdós idiomes oficials, els parla, te un ofici amb títol d'Oficial de primera, però no li presentis un formulari que s'atabala...
Omplert el formulari he seguit pujant pel C. Llobregat i m'he adonat de dues coses que antics bars del barri anomenats "Los Romeros de la Puebla" / "Bar Manolo"; han passat a dir-se Shawarma Catalunya i Feng Song Shuei... (aprox) vol dir que alguna cosa està canviant, no sé si a millor o a pitjor però hi ha una remor somorta al fons del barri.
Seguint amunt he trobat un bon proveïdor per comprar cerveses a 14,5€ la caixa... la caixa? més barat que al distribuidor oficial! No ho entenc!

Finalment he arribat a casa del deutor del pare, m'ha fet entrar i m'he assegut per intentar resoldre de manera ordenada i ràpida el final del contracte, extinció i acreditació del retorn lliure i expedit de l'immoble...
Però... (Aaahh) l'arrendatari m'ha dit que a hores d'ara no té on anar i que això implicaria segurament anar-se'n al carrer... Després de dues hores de reunió, res en clar. I a visitar al pare per explicar-li l'argumentació de l'arrendatari (en definitiva més problemes i preocupacions!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada