dimarts, 13 de juliol del 2010

Aquest dissabte passat

mentre tenia cura d'una mare amb lumbàlgia, i mirava la manifestació per la televisió, durant uns instants em va venir al cap que en aquestes manifestacions sempre hi falta algú. Jo com a homus "idiotus" politicus he participat en un fotimer de trobades i concentracions, des de manifestacions contra la guerra, per l'onze, contra lleis d'ensenyament, en favor de l'Ebre, per les diades del País Valencià i del Rosselló... I com més hi assisteixes sembla que els compromesos sempre siguin els mateixos, te'ls trobes arreu i vas assistint-hi fins que un dia deixes d'anar-hi (o hi deixen d'anar els altres) i t'estranyes.
Aquest dissabte passat jo hi vaig trobar a faltar una persona, però no la seva presència.
Ell hi era, amb tots els que van assistir-hi i aquells que des de casa varem participar-ne encara que fos a través de la televisió.

Avui m'ha tornat a venir al cap aquell dia d'agost, a Santa Maria del Mar i després al fossar, tot i la calor m'ha recorregut una esgarrifança per l'esquena mentre el recordava, i tots els que un plujós dia d'agost a les onze del matí l'homenatjarem per darrer cop. Jo només el vaig anar a visitar un cop mentre estava plantat a Sant Jaume, però veient com era te n'adones que ara cal una persona que aglutini com ell va aconseguir.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada