dimecres, 6 de gener del 2010

Petita sortida abans de cap d'any

Fou estrany que en acabar de visitar la família em trobés en Robert "Tito", però tot i ser una gran persona, no sóc massa fan de deixar-me portar.
Però aquell dia el vaig seguir, de primer a fer una cervesa, no tenia massa ganes d'arribar a casa d'hora...
Al bar on anàrem em vaig trobar un antic client del Bar, el "Manolo" que el recordo quan anava vestit de soldadet que feia el servei i jo estava al Bar. Jo tenia sis anys!

I en veure'l entrar per la porta gairebé em deixo emportar pels records! El vaig convidar a una copa del què prengués i ell féu el mateix (una Voll per a mi).
Era tard i la gana apretava (una truita d'espinacs abandonada féu les delícies d'un pobre comensal afamat i vuit € tingueren la culpa de fruir d'aquella muleta.

En acabat de cap al Buticlan (o com es digui ara). Visita ràpida de Matuzalem amb cola i Bacardí amb cola...
Una partida de futbolí i coneixences de quatre persones provinents de Suècia. Dels noms no me'n recordo però eren meravelloses. Una nit plena d'idiomes i de bon rotllo (anglès, francès, castellà, català... i naturalment suec entre ells). Em manquen les fotografies que ens van fer (espero rebre-les algun any en aquesta vida!)
Fou una vetllada força distreta, sense cap tipus d'embolic, malentès ni mal rotllo...- m'encanta que les vetllades siguin així!

1 comentari: