diumenge, 15 de març del 2009

Ja fa un mes que no actualitzava els continguts

I aquest maleït rellotge que no s'atura, he estat badant força en la meva vida, realment crec que ja estic guarit. La meva astènia primaveral se n'ha anat a fer punyetes; de la mateixa manera que la meva esperança del Nord.

Si companys he abandonat (momentaniament) el Rosselló, en aquests dies que he estat sense publicar (foteses) notícies, he hagut de fer tres viatges a Perpinyà per desmuntar el pis on hi passavem les vacances.

Ara ja sóc un home totalment principatí, sense arrels enlloc més que al barri de la Torrassa i ací, a casa mon avi...
També s'ha donat el fet que en aquest periode de temps el que havia d'explicar era prou depriment com per abandonar-me a la navegació per internet sense esma d'escriure una paraula davant de la pantalla (ha coincidit amb la davallada del Barça i del Lleida curiós, oi? i això que no crec en l'horoscop del futbol!)

En aquest temps he quedat un parell de cops amb un col·lega anomenat Edu, que té ganes de que baixi a veure'l a Tarragona... Com podràs llegir no he pogut baixar. Entre la sortida del divendres per veure la noia d'Inca i finalment un cop d'aire que m'ha garratibat el coll, m'he quedat a la ciutat comtal per fer "feina"...
Ja veus noi de vegades els oracles i les nimfes s'alien per impedir-nos l'acompliment de les nostres voluntats!

1 comentari: